مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:202021-09-22سياسي

تاثیرگذارترین لحظه پیاده روی اربعین را نتوانستم عکاسی کنم


سعید محمودی ازناوه معتقد است برای عکاس های مستند اجتماعی خیلی مهم است ضمن بیان جان کلام در قاب تصاویرشان، بتوانند لحظات ماندگار، شات های خاص، - نورهای ویژه و اتفاقات لحظه ای را ثبت کنند.

سعید محمودی ازناوه هنرمند عکاس و نایب رییس هیأت مدیره انجمن عکاسی میراث فرهنگی که 7 کتاب عکس مرتبط با عاشورا و پیاده روی اربعین منتشر کرده است و نمایشگاه مجازی عکس هایش از اربعین با عنوان چله وصل در موزه امام علی (ع) برپاست، درباره جذابیت های این سفر و سوژه های جذاب پیاده روی اربعین به خبرنگار مهر گفت: برنامه پیاده روی اربعین در هفت سفری که داشتم، شکل های مختلفی داشته است؛ اولین سفرم در سال 1392 از مرز شلمچه وارد عراق شدم و طی طریق کردم، تمام آنچه که در مسیر می دیدم برایم جذاب بود و سوژه هایی جذاب به حساب می آمد.

واقعیت این است که شکل جذابیت سفرهایی که به عراق داشتم، متنوع بودند اما به اعتقاد من، جذابیت اصلی پیاده روی اربعین که بزرگترین گردهمایی انسانی در کره زمین است، حجم جمعیت و تردد جمعیتی است که در یک دهه به صورت مستمر ادامه دارد و هیچ کجا نظیر آن پیدا نمی شود.

وی بیان کرد: در بین این اتفاق و رویداد بزرگ چند عامل است که بیشتر خودش را بروز می دهد؛ اول شکل اجرایی این مراسم است که خودجوش است و مردم عراق و مردمی که در این میزبانی حضور دارند این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرگذارترین لحظه پیاده روی اربعین را نتوانستم عکاسی کنم

تاثیرگذارترین لحظه پیاده روی اربعین را نتوانستم عکاسی کنم