مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-22اجتماعي

طرح استفاده سرویس دانش آموزان از حیاط مدارس


شهردار منطقه 17 از استفاده از حیاط مدارس برای سرویس دانش آموزی خبر داد و گفت: این طرح در پنج مدرسه منطقه در سال تحصیلی جدید اجرا می شود.

- ، داوود لطفی شهردار منطقه 17 از اجرای طرح استقبال از مهر در آستانه شروع سال تحصیلی 1401-1400 خبر داد؛ گفت: حیاط مدارس محیط امن برای استفاده از سرویس دانش آموزان به حساب می آید و دانش آموزان نیازی نیست به بیرون از محیط مدرسه مراجعه کنند که این طرح در پنج مدرسه در منطقه 17 به اجرا در می آید.

در این خصوص گفت: این طرح در زمان پایان فعالیت روزانه آموزشی در مدارس کمک بزرگی به بار ترافیکی معابر اطراف مدارس و همچنین انتقال دانش آموز از محیط آموزش مستقیم به سرویس می کند و به دنبال آن موجب کاهش خطرات جانی برای دانش آموزان در هنگام تردد از معابر اطراف مدرسه برای سوار شدن به سرویس می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 5 مدرسه به دلیل شرایط محیطی این طرح را به اجرا در می آورند و منطقه 17 به عنوان پیشگام و پیشنهاد دهنده طرح استفاده از حیاط مدارس جهت ورود خودرو سرویس مدرسه بوده است، که خوشبختانه آموزش و پرورش نیز در این طرح مشارکت قابل توجهی داشته اند.

لطفی افزود: طرح استقبال از مهر که از ابتدای شهریور ماه به اجرا در آمده تا 10 مهرماه ادامه خواهد یافت و این طرح شامل رفت و روب و شستشوی مدارس، نصب پرچم ایران اسلامی، رنگ آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح استفاده سرویس دانش آموزان از حیاط مدارس

طرح استفاده سرویس دانش آموزان از حیاط مدارس