مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-22سياسي

واکسیناسیون 75 درصد جمعیت بالای 18 سال در شهرستان شبستر


با تلاش کادر درمان، مدافعان سلامت و همکاری بسیجیان، انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی آمار واکسیناسیون روز به روز در حال افزایش است و با واکسیناسیون 75 درصد جمعیت بالای 18 سال ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شبستر،  بهمن داستان فرمانده ناحیه مقاومت را نداشتند.

وی بابیان اینکه چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس هم زمان با سراسر کشور از 31 شهریورماه آغاز می شود افزود: برنامه های متنوعی با 150 برنامه با 30 عنوان با شعار ما مقتدریم شروع می شود.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر  با اشاره به اینکه تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای جوانان و نوجوانان مهمترین هدف برنامه های ستاد بزرگداشت دفاع مقدس است اظهار داشت: دشمن در فضای مجازی و فرهنگی مقابل ما ایستاده است و گنجینه دفاع مقدس یک فرصت است تا در مقابل این تهدیدات بایستیم.

لذا تولید آثار پرمحتوا، غنی و فاخر را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار اثرگذار است و نقش رسانه ها ،خبرنگاران به عنوان سفیران ارزش های دفاع مقدس در این امر بسیار حیاتی است.

بهمن داستان با تشریح برنامه های پیش بینی شده در این شهرستان، گفت: امسال با توجه به شرایط حاکم بر کشور و منطقه به دلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شیوه نامه های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اقصی نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 75 درصد جمعیت بالای 18 سال در شهرستان شبستر

واکسیناسیون 75 درصد جمعیت بالای 18 سال در شهرستان شبستر