مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-22اقتصادي

بیت کوین تا سال 2030 کمتر از 0.5 درصد از انرژی جهان را مصرف خواهد کرد


تهاجمی ترین چشم انداز این مطالعه نشان داد که انتشار کربن بیت کوین همچنان بخش کوچکی از کل جهان را نشان می دهد - تهاجمی ترین چشم انداز این مطالعه نشان داد که انتشار کربن بیت کوین همچنان بخش کوچکی از کل جهان را نشان می دهد تحقیقات جدید مؤسسه NYDIG نشان می دهد که در دهه آینده میزان مصرف انرژی شبکه بیت کوین به اندازاهٔ 0.

5 درصد از مصرف جهانی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآسان بیت کوین و به نقل از کوین تلگراف، یک مطالعه جدید از گروه سرمایه گذاری دیجیتال نیویورک (NYDIG) پیش بینی کرده است که مصرف انرژی بیت کوین در دهه آینده کمتر از 0.

5 درصد از انرژی کل جهان خواهد ماند.

NYDIG مقاله تحقیقاتی Bitcoin Net Zero خود را در این ماه منتشر کرد و دریافت که مصرف انرژی و انتشار کربن بیت کوین در سال های آینده حتی اگر قیمت ها افزایش یابد، افزایش نخواهد یافت.

در این مطالعه که توسط نیک کارتر(Nic Carter) ، شریک Castle Island Ventures و بنیان گذار NYDIG ، راس استیونز(Ross Stevens) ، انجام شده است، نحوه تغییر انتشار کربن شبکه در آینده بسته به نوسانات قیمت بیت کوین، سختی استخراج و مصرف انرژی مورد بحث قرار می گیرد.

تهاجمی ترین چشم انداز این مطالعه نشان داد که انتشار کربن بیت کوین همچنان بخش کوچکی از کل جهان را نشان می دهد، حتی اگر قیمت بیت کوین تا سال 2030(1409) از سقف عبور کند، و نتیجه گرفت: حتی در سناریوی پرخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیت کوین تا سال 2030 کمتر از 0.5 درصد از انرژی جهان را مصرف خواهد کرد

بیت کوین تا سال 2030 کمتر از 0.5 درصد از انرژی جهان را مصرف خواهد کرد