مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-22اقتصادي

افتتاح خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد


در دومین روز از هفته دفاع مقدس خوابگاه دانشجویی دخترانه ریحانه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد.

- ایسنا/همدان در دومین روز از هفته دفاع مقدس خوابگاه دانشجویی دخترانه "ریحانه" دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار اسدآباد چهارشنبه 31 شهریور در مراسم افتتاح این طرح، اظهار کرد: با تغییر کاربری ساختمان کلینیک و آزمایشگاه بیمارستان امیرالمومنین سابق با صرف اعتباری افزون بر 600 میلیون تومان توسط دانشکده علوم پزشکی نسبت به تجهیز و راه اندازی خوابگاه دخترانه دانشکده علوم پزشکی شهرستان اقدام شده است.

سعید کتاب افزود: ساختمان این خوابگاه یکی از ظرفیت های مغفول مانده خوب شهرستان در محل بیمارستان امیرالمومنین سابق بوده که با برنامه ریزی های مناسبت دانشکده علوم پزشکی در بحث ایجاد خوابگاه برای دانشجویان دانشکده خود گام برداشته و به دغدغه دانشجویان پایان داده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:با توجه به ارتقا درجه دانشکده علوم پزشکی شهرستان و جذب هیئت علمی می توان سطح آموزش دانشکده را بالاتر برده و دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به عنوان برند معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

افتتاح خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد