مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-22سياسي

توزیع 20 هزار بستهٔ معیشتی و ساخت و مرمت 34 واحد مسکونی توسط جهادگران بسیجی قزوین


فرمانده سپاه ناحیهٔ مقاومت امام حسن(ع) قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 20 هزار بستهٔ معیشتی توسط سپاه ناحیهٔ امام حسن(ع) در میان نیازمندان قزوینی توزیع شده است و هم چنین ساخت و مرمت 34 واحد مسکونی نیز توسط گروه های جهادی این ناحیه انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، در نشست خبری که ظهر امروز به مناسبت هفتهٔ دفاع مقدس در سپاه ناحیهٔ امام حسن(ع) شهرستان قزوین برگزار شد، علیرضا حیدری، فرمانده سپاه ناحیهٔ مقاومت امام حسن(ع) قزوین، ضمن تبریک هفتهٔ دفاع مقدس گفت: نقش رسانه ها در 8 سال دفاع مقدس و سپس در سازندگی و عرصه های مختلف بر کسی پوشیده نیست و خبرنگاران همواره در از نتایج 8 سال دفاع مقدس است و ما موفق شدیم انقلاب خود را به کشورهای دیگر نیز صادر کنیم.

وی ادامه داد: در طول هفتهٔ دفاع مقدس 400 برنامه را برگزار خواهیم کرد که روز گذشته تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت را داشتیم و امروز نیز دیدار با امام جمعه و ولی فقیه در استان را خواهیم داشت و با ولایت و آرمان های امام راحل تجدید میثاق خواهیم کرد.

وی افزود: از دیگر برنامه هایی که قرار است در طی هفتهٔ دفاع مقدس برگزار شود، یادواره های شهدا، سرکشی از خانواده های شهدا، کمک های مؤمنانه، کمک به تأمین جهیزیه و برگزاری نمایشگاه را می توان نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 20 هزار بستهٔ معیشتی و ساخت و مرمت 34 واحد مسکونی توسط جهادگران بسیجی قزوین

توزیع 20 هزار بستهٔ معیشتی و ساخت و مرمت 34 واحد مسکونی توسط جهادگران بسیجی قزوین