مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-22سياسي

مراسم رژه موتورسوران نیروهای مسلح در البرز برگزار شد


فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) کرج گفت: مراسم چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس به یاد دلاورمردان و سرداران شهید و مجاهدان عرصه شهادت در سطح نیروهای مسلح استان البرز برگزار شد.

- کرج - فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) کرج گفت: مراسم چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس به یاد دلاورمردان و سرداران شهید و مجاهدان عرصه شهادت در سطح نیروهای مسلح استان البرز برگزار شد.

مهدی اعظمی در حاشیه رژه موتورسواران نیروهای مسلح استان البرز به مناسبت هفته دفاع مقدس در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: مراسم چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس به یاد دلاورمردان و سرداران شهید و مجاهدان عرصه شهادت در سطح نیروهای مسلح استان البرز در حال برگزاری است.

وی با اشاره به شیوه برگزاری رژه موتورسوران بیان کرد: تمام موتورسواران در طول مسیر با پرچم هایی که مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی است با نمایش وحدت و اقتدار به سمت نقاطی که مشخص شده حرکت خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) استان البرز با اشاره به نشان و نماد این مراسم، تصریح کرد: اولین اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در راستای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به دومین هدف از اجرای رژه نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: نمایش اقتدار و امنیت آفرینی که نیروهای مسلح، بسیج مستضعفین، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم رژه موتورسوران نیروهای مسلح در البرز برگزار شد

مراسم رژه موتورسوران نیروهای مسلح در البرز برگزار شد