مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-22اجتماعي

اضافه شدن 26 مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر تهران+ اسامی و نشانی


معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران از اضافه شدن 26 مرکز ثابت، سیار و خودرویی ویژه واکسیناسیون کرونا در شهر تهران خبر داد.

- اضافه شدن 26 مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر تهران+ اسامی و نشانی معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران از اضافه شدن 26 مرکز ثابت، سیار و خودرویی ویژه واکسیناسیون کرونا در شهر تهران خبر داد.

اسماعیل سلیمی در گفت وگو با ایسنا به تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران کرونا در شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد تا 26 مرکز جدید شامل 10 مرکز سیار، سه مرکز خودرویی و 13 مرکز ثابت ویژه واکسیناسیون کرونا به ظرفیت پایگاه ها و مراکز واکسیناسیون شهرداری تهران اضافه شود.

وی با بیان اینکه این مراکز علاوه بر مراکز قبلی است که از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برای تزریق واکسن در اختیار ستاد ملی مقابله با کرونا قرار گرفته بود، گفت: امیدواریم با اختصاص این مراکز سرعت واکسیناسیون و میزان انتظار شهروندان برای تزریق واکسن نیز کاهش بیابد.

سلیمی با بیان اینکه تزریق واکسن برای عموم شهروندان در این مراکز انجام خواهد شد، گفت: این 26 مرکز از روز پنج شنبه اول مهرماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 26 مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر تهران+ اسامی و نشانی

اضافه شدن 26 مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر تهران+ اسامی و نشانی