مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:502021-09-22سياسي

سازمان های بین المللی تبدیل به ابزار سلطه گری استکبار شده است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استکبار امروز با استفاده از ابزار سازمان های جهانی می خواهد سلطه گری خود را برای ملت ها تضمین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با دست اندرکاران برنامه های هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی اظهارکرد: وقتی سخن از دفاع مقدس می گوییم در واقع از یک واژه شعاری حرف نمیزنیم بلکه یک نسخه تثبیت شده و دارای ریشه وحیانی و قرآنی مد نظر ما است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: خداوند وعده داده کسانی که در راه حق دفاع کنند را یاری رساند و در احادیث و روایات نیز این موضوع شرح و بسط داده شده است.

عبادی ادامه داد: در مقابل واژه مقدس، واژه پلید وجود دارد که مقصود همان کسانی هستند که بعد از جنگ جهانی اول و دوم و در طول 100 سال اخیر جنایت های بیشمار پدید آوردند.

سوء استفاده استکبار از واژه حقوق بشر وی افزود: استکبار بعد از جنگ جهانی اول و دوم، سازمان هایی چون سازمان ملل، شورای امنیت و واژه هایی حقوق بشر بین الملل را درست کرد در حالی که همواره از آن برای دستیابی اهدافش استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سابقه استکبار نشان می دهد که چگونه برای سلطه بر ملت ها آنها را قتل و عام کرده است و امروز نیز با استفاده از ابزار سازمان های جهانی می خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان های بین المللی تبدیل به ابزار سلطه گری استکبار شده است

سازمان های بین المللی تبدیل به ابزار سلطه گری استکبار شده است