مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-22بين الملل

دیدار سران ارتش های آمریکا و روسیه در هلسینکی+عکس


«مارک میلی» رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا و «والری گراسیموف» همتای روس او در شهر هلسینکی فنلاند دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که جنجال ها در آمریکا درباره اقدامات رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح این کشور در زمان ریاست جمهوری ارتش روسیه در برهه بسیار مهمی در پی خروج نظامیان از افغانستان صورت می گیرد .

طبق این گزارش، با توجه به حضور نیروهای نظامی آمریکایی در خاک افغانستان، ایالات متحده برای کمک به نظارت بر القاعده و شبه نظامیان داعش در افغانستان باید بیشتری برای اشتراک اطلاعات و سایر توافقنامه ها پایگاه های نظامی (بیشتری در مناطق هم مرز با افغانستان و مناطق همجوار) ایجاد کند و از این موضوع اطمینان حاصل کند که آنها (نیروهای القاعده و داعش) دوباره تجمع نشده و تهدیدی برای آمریکا و منطقه به شمار نمی روند .

دیدار سران نظامی واشنگتن و مسکو در هلسینکی در شرایطی انجام شده که به دنبال انتشار یک کتاب جنجالی در آمریکا، فشارهای اعضای جمهوری خواه کنگره بر ژنرال مارک میلی تشدید شده است.

دیدار مارک میلی و والری گراسیموف   روزنامه واشنگتن پست در گزارشی به نقل قول از کتابی با نام خطر (Peril) به قلم دو روزنامه نگار تحقیقی آمریکایی یعنی باب وودوارد و رابرت کاستا پرداخته و نوشت، مارک میلی رییس ستاد مشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سران ارتش های آمریکا و روسیه در هلسینکی+عکس

دیدار سران ارتش های آمریکا و روسیه در هلسینکی+عکس