مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-22اجتماعي

مقدمات بازگشایی مدارس نهاوند فراهم شده است


رییس اداره آموزش و پرورش نهاوند گفت: مقدمات بازگشایی مدارس و بسترسازی مناسب برای حضور دانش آموزان در مدارس نهاوند فراهم شده است.

- ایسنا/همدان رییس اداره آموزش و پرورش نهاوند گفت: مقدمات بازگشایی مدارس و بسترسازی مناسب برای حضور دانش آموزان در مدارس نهاوند فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمدحسین دارایی روز چهارشنبه 31 شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: بیش از 18 ماه است که کرونا بر کشور حاکم شده و آموزش وپرورش نیز از آسیب هایی که کرونا درپی داشته است، در امان نمانده است.

وی تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشت که هیچ روشی جایگزین آموزش حضوری در کلاس و مدارس نیست و شاد و فضای مجازی فقط می توانند یک مکمل باشند.

دارایی با بیان اینکه شروع سال تحصیلی به صورت حضوری دارای مزایای زیادی نسبت به حضور مجازی است، افزود: از جمله مهمترین مزایای آموزش حضوری می توان به هم زیستی مسالمت آمیز دانش آموزان، پررنگ شدن بخش تربیتی دانش آموزان، استفاده مستقیم از تدریس معلم در کلاس درس و امکان بازخورد مفید و مناسب از طریق پرسش های تدریجی است.

وی ادامه داد: تقویت روحیه ی جمعی و اجتماعی شدن دانش آموزان، نظم و انضباط دانش آموزان از لحظه بیدار شدن و رفتن به مدرسه، برنامه منظم برای خواب، تغذیه و داشتن تحرک کافی در مدرسه که از چاقی دانش آموزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات بازگشایی مدارس نهاوند فراهم شده است

مقدمات بازگشایی مدارس نهاوند فراهم شده است