مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-22سياسي

10 اقدام ملی برای ارتقای فرهنگ تولید و مصرف گیاهان دارویی


برای ترویج و فرهنگ سازی در حوزه تولید و مصرف گیاهان دارویی،10 طرح ملی تعریف شده است تا اطلاع رسانی ها در این حوزه یکپارچه صورت گیرد.

- برای ترویج و فرهنگ سازی در حوزه تولید و مصرف گیاهان دارویی،10 طرح ملی تعریف شده است تا اطلاع رسانی ها در این حوزه یکپارچه صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارگروه ترویج و فرهنگ سازی در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های گیاهی ستاد توسعه علوم و فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در تلاش است تا بازیگران این کار که شامل دانش آموزان، دانشجویان، مدیران و عموم مردم می شوند، زیر یک سقف واحد فعالیت کنند و مفاهیم این حوزه را به شکلی منسجم و اصولی در کشور ترویج دهند.

گیاهانی که استفاده از آنها در ایران عمری به قدمت تاریخ دارند و بنیانی مستحکم و زاده آب و خاک همین کشور هستند، برای احیای دوباره خود در جامعه به تعریف و تدوین برنامه های حمایتی و ترویجی نیاز دارند تا بار دیگر به چرخه درمان و دارویی کشور به شکلی درست و منطقی باز گردند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از نهادهایی است که برای رونق دادن به این صنعت قدیمی در کشور گام هایی فناورانه برداشته است.

از جمله این اقدامات می توان به تدوین یک بسته ترویجی برای توسعه تولید و استفاده از این محصولات در کشور اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 اقدام ملی برای ارتقای فرهنگ تولید و مصرف گیاهان دارویی

10 اقدام ملی برای ارتقای فرهنگ تولید و مصرف گیاهان دارویی