مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-22سياسي

جبهه استانی رسانه و فضای مجازی در فارس راه اندازی می شود


مسئول سازمان بسیج رسانه فارس از افتتاح جبهه استانی رسانه وفضای مجازی احمد موسی(جارفا )در اینده نزدیک با حضور مسئولان استانی در سومین حرم اهل(ع) بیت خبر داد.

- شیراز - مسئول سازمان بسیج رسانه فارس از افتتاح جبهه استانی رسانه وفضای مجازی احمد موسی(جارفا )در اینده نزدیک با حضور مسئولان استانی در سومین حرم اهل(ع) بیت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر باز سازی فرهنگ و رسانه در جلسه اخیر هیئت دولت، وظیفه خود می دانیم تا در راستای تحقق این مطالبه به حق ایشان گام مؤثری در حوزه اسیب شناسی و بازسازی رسانه در استان برداریم.

وی افزود: پس از بررسی موضوع در قالب هیئت های اندیشه ورز با حضور کارشناسان و جمعی از اصحاب رسانه با شخصیت های وارسته علمی و فرهنگی از جمله تولیت محترم سومین حرم اهل بیت حجت الاسلام والمسلمین دکتر کلانتری و با مشاهده دغدغه و عظم ایشان در جهت تشکیل این جبهه با حضور همه رسانه ها با گرایش های مختلف، در مواجهه با هجمه رسانه ای دشمن تصمیم بر آن شد تا با محوریت سومین حرم اهل بیت و با نام مبارک احمد ابن موسی (ع) این جبهه به صورت استانی شکل گیرد.

وی خاطر نشان کرد: هدف از ایجاد جبهه استانی رسانه وفضای مجازی علاوه برجذب، آموزش وبکار گیری همه ظرفیت های رسانه استان، هم افزایی و همراهی در جهت اعتلای انقلاب واستان پهناور فارس می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه استانی رسانه و فضای مجازی در فارس راه اندازی می شود

جبهه استانی رسانه و فضای مجازی در فارس راه اندازی می شود