مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-22اجتماعي

واکنش خانواده ها به واکسیناسیون دانش آموزان


برخی خانواده ها موافق واکسیناسیون دانش آموزانند و می خواهند شرایط ایمن را برای رفتن فرزندانشان به مدرسه فراهم کنند و عده ای دیگر اما به خاطر ترس ها و نگرانی هایی که دارند مخالف واکسینه شدن فرزندانشان هستند.

- برخی خانواده ها موافق واکسیناسیون دانش آموزانند و می خواهند شرایط ایمن را برای رفتن فرزندانشان به مدرسه فراهم کنند و عده ای دیگر اما به خاطر ترس ها و نگرانی هایی که دارند مخالف واکسینه شدن فرزندانشان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: این دومین سالی است که کرونا حال و هوای اول مهر را تغییر داده است.

کلاس های درس مجازی و ندیدن همکلاسی ها خیلی از دانش آموزان را دلسرد و بی انگیزه کرده است.

این بی انگیزگی معلمان و دانش آموزان آن قدر برای مسئولان آموزشی مهم بوده که حالا موضوع بازگشایی مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان بحث داغ مسئولان کشور شده است؛ تا جایی که چند روزی است که مسئولان وزارت بهداشت و آموزش و پرورش واکسینه کردن دانش آموزان پشت کنکوری را آغاز کرده اند.

آنها می خواهند تا آبان ماه برخی از دانش آموزان را واکسینه کنند تا بلکه بتوانند با رعایت پروتکل های بهداشتی درهای مدارس را باز کنند.

سوی اصلی این ماجرا خانواده ها هستند که حالا برخی هایشان موافق واکسیناسیون دانش آموزانند و می خواهند شرایط ایمن را برای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش خانواده ها به واکسیناسیون دانش آموزان

واکنش خانواده ها به واکسیناسیون دانش آموزان