مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-22سياسي

بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور در نمایشگاه بین المللی افتتاح شد


طی مراسمی، امروز بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی جهان شهر مشهد مقدس افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، امروز و طی مراسمی با حضور سید عبدالله ارجایی شهردار جهان شهر مشهد، رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، رییس دانشگاه علوم پزشکی و مدیران استانی و شهری بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی جهان شهر خودرویی و غیر خودرویی در محل نمایشگاه بین المللی راه اندازی شده است.

درکنار این مرکز 17 محل دیگر نیز از سوی شهرداری برای انجام واکسیناسیون آماده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرارداده شده است.

همچنین برای تسهیل دسترسی شهروندان به محل انجام واکسیناسیون 10 اتوبوس از سوی شهرداری جهان شهر مشهد مقدس، تجهیز و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل خواهد شد، تا به صورت سیار در نقاطی که دسترسی به مراکز واکسیناسیون دشوار است حضور پیدا کنند، این اتوبوس ها ظرفیت انجام روزانه هزار واکسیناسیون را دارا هستند.

شهردار مشهد در حاشیه آیین بهره برداری از بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور و رونمایی از اولین ناوگان سیار واکسیناسیون شهری که با حضور مسئولان استانی و شهری برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سلامت مردم و اهتمام به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور در نمایشگاه بین المللی افتتاح شد

بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور در نمایشگاه بین المللی افتتاح شد