مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-22سياسي

لزوم شناسایی بسترهای فسادزا /رسیدگی به ترک فعل ها در اولویت است


شناسایی گلوگاه ها و بسترهای فساد زا در کشور باید یکی از برنامه ها و رویکردهای اصلی همه دستگاه ها از جمله قوه قضاییه و قوه مجریه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن درویشیان در آیین تکریم و معارفه مدیر کل سازمان بازرسی سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: خوشبختانه بستر خدمت به مردم خوب، عزیز و صبور ایران اسلامی امروز بیش از گذشته فراهم است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت های کشور، افزود: سیستان و بلوچستان ظرفیت های فراوانی از جمله اقتصاد دریا، مرز، معدن و … دارد که بستر را برای خدمت بیشتر مسئولان ایجاد می کند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه باید با کار جهادی و شبانه روزی به مرزداران کشور در استان سیستان و بلوچستان خدمت کرد، ادامه داد: یکی از رویکردهای سازمان بازرسی پیگیری سیاست های کلان کشور و توجه به مسائل اساسی کشور و متناظر با آن در استان ها است.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت اقتصادی و معیشتی موجود به هیچ عنوان شایسته مردم ما نیست، گفت: واقعاً جای تعجب دارد که با این همه ظرفیت هایی که در استان سیستان و بلوچسان وجود دارد همچنان نرخ بیکاری و ناهنجاری های اجتماعی در آن بالا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناسایی بسترهای فسادزا /رسیدگی به ترک فعل ها در اولویت است

لزوم شناسایی بسترهای فسادزا /رسیدگی به ترک فعل ها در اولویت است