مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-22سياسي

آغاز فعالیت مرکز واکسیناسیون حرم شاهچراغ(ع)


در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، طی آیینی، مرکز واکسیناسیون حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ(ع) افتتاح شد و فعالیت خود را در راستای افزایش سطح ایمنی جامعه در مقابل بیماری کرونا، - ایسنا/فارس در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، طی آیینی، مرکز واکسیناسیون حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ(ع) افتتاح شد و فعالیت خود را در راستای افزایش سطح ایمنی جامعه در مقابل بیماری کرونا، آغاز کرد.

استاندار فارس چهازشنبه 31 شهریورماه در مراسم افتتاح پایگاه واکسیناسیون حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با بیان اینکه این مرکز نخستین مرکز واکسیناسیون در حرم های مطهر است، گفت: همراهی دستگاه های مختلف در استان با سپاه و بسیج سبب اتفاقات بزرگی در راستای مقابله با کرونا شد و راه اندازی این مرکز نیز نشان از همراهی تولیت حرم مطهر با مردم دارد.

عنایت الله رحیمی با بیان اینکه همکاری و همراهی مسئولان سبب تزریق 2 میلیون دز اول و بیش از یک میلیون دز دوم در استان شده است، گفت: 70 مرکز واکسیناسیون در استان راه اندازی شده و واکسیناسیون دانش آموزی نیز در روزهای آینده آغاز می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این مراسم با تاکید بر ادامه رعایت پروتکل های بهداشتی بعد از واکسیناسیون از پیشرو بودن فارس در پیشگیری و مقابله با کرونا در میان دیگر استان ها خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت مرکز واکسیناسیون حرم شاهچراغ(ع)

آغاز فعالیت مرکز واکسیناسیون حرم شاهچراغ(ع)