مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-22بين الملل

مودی برای ارتقای روابط به آمریکا می رود


نخست وزیر هند امروز (چهارشنبه) گفت، سفر آتی او به ایالات متحده فرصتی برای تقویت شراکت استراتژیک با این کشور و همچنین ژاپن و استرالیاست که در کنار هم گروه گفت وگوی امنیتی چهار جانبه را تشکیل می دهند.

- نخست وزیر هند امروز (چهارشنبه) گفت، سفر آتی او به ایالات متحده فرصتی برای تقویت شراکت استراتژیک با این کشور و همچنین ژاپن و استرالیاست که در کنار هم گروه گفت وگوی امنیتی چهار جانبه را تشکیل می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نارندرا مودی، نخست وزیر هند از امروز چهارشنبه تا شنبه به دعوت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا به ایالات متحده می رود و در نیویورک و واشنگتن توقف هایی خواهد داشت.

مودی در بیانیه ای گفت: سفر من به ایالات متحده فرصتی برای تقویت مشارکت جهانی استراتژیک جامع با ایالات متحده، تحکیم روابط با شرکای استراتژیک ما -ژاپن و استرالیا- و پیشبرد همکاری ما در مسائل مهم جهانی است.

این دستور کار دوجانبه شامل دیدارهایی با بایدن و کامالا هریس، معاون رییس جمهوری آمریکاست که طی آن طرفین روابط بین دو کشور را بررسی کرده و در مورد مسائل منطقه ای و جهانی مورد نظر دو طرف تبادل نظر خواهند کرد.

علاوه بر این، نخست وزیر هند روز جمعه در اولین اجلاس چهارجانبه حضوری شرکت می کند و در جریان آن شرکت کنندگان نتایج اجلاس مجازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مودی برای ارتقای روابط به آمریکا می رود

مودی برای ارتقای روابط به آمریکا می رود