مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-22اجتماعي

اعزام پنج موکب اربعین اردبیل به کشور عراق


رییس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل گفت: پنج موکب اربعین حسینی از استان اردبیل با استقرار در مسیر راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی به زائران ارائه خدمات می کنند.

- اسفندیار هوشیار روز سه شنبه 31شهریورماه در مراسم اعزام موکب های عزاداری به نجف و کربلا اظهار کرد: به نمایندگی از موکب های اربعین حسینی، موکب حضرت زینب (س) از شهر آلنی مشگین شهر به همراه 32 خادم حسینی به کشور عراق اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی کشور عراق و ستاد عتبات عالیات این موکب ها در مسیر حرکت زائران در اربعین حسینی حاضر شده و نسبت به پذیرایی و ارائه خدمات بهداشتی، درمانی نیز اقدام می کنند.

رییس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل گفت: در این موکب قرار است روزانه پنج هزار پرس غذا در نوبت صبح، ظهر و شب به زائران ارائه شده و در کنار آن سایر خدمات نیز در کشور عراق با صلاحدید مسئولان به انجام خواهد رسید.

هوشیار محدودیت اعزام زائران در اربعین حسینی را یادآور شد و افزود: تلاش می شود تا در سال های آینده ظرفیت اعزام زائران با بهبود شرایط کرونایی افزایش یافته و تسهیل ویژه ای در تردد زمینی زائران نیز فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: امسال به هیچ وجه به غیر از صاحبان موکب ها و تعدادی از هیئت های عزاداری که ثبت نام و مراحل واکسیناسیون را انجام دادند، اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام پنج موکب اربعین اردبیل به کشور عراق

اعزام پنج موکب اربعین اردبیل به کشور عراق