مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-22اجتماعي

بارش باران و رعد وبرق در بیش از 4 استان کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش پراکنده در برخی استان های کشور طی دو روز آینده، از کاهش دما در استان های ساحلی خزر و اردبیل از آخر هفته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی اظهار کرد: طی دو روز آینده در ارتفاعات استان های ساحلی خزر، اردبیل، جنوب سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان، نیمه جنوبی و ارتفاعات کرمان به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب ابرناکی و بارش پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از جمعه تا دوشنبه (2 تا 5 مهر) در استان های ساحلی خزر و اردبیل کاهش دما، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد و دریای خزر طی این مدت مواج پیش بینی می شود.

وی همچنین ضمن اشاره به وزش باد شدید در شمال غرب کشور طی فردا و جمعه (1 و 2 مهر) گفت: امروز (31 شهریور) خلیج فارس مواج است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (1 مهر) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 35 درجه سانتیگراد و طی جمعه (2 مهر) صاف و گاهی همراه با وزش باد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران و رعد وبرق در بیش از 4 استان کشور

بارش باران و رعد وبرق در بیش از 4 استان کشور