مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-22اقتصادي

بررسی خودروهای جدید بازار را در خودروبانک ببینید


خودروبانک در بین سایت های خودرویی کشور، به عنوان پیشرو در زمینه تست و بررسی خودروها شناخته می شود که در سریع ترین زمان ممکن، شرایط لازم برای بررسی خودروهای جدید وارد شده به کشور را فراهم کرده و تجربیات خود را پس از بررسی دقیق و اشاره به نقاط ضعف و قوت .

- گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب، طی سال ها فعالیت خود همواره تلاش کرده تا مخاطبان خود را در انتخاب صحیح یک خودرو و متناسب با سرمایه و نیازشان راهنمایی کند.

وبسایت خودروبانک این افتخار را دارد که فعالیت خود را بدون تعلق داشتن به گروه و حزب خاصی و تنها از طریق علاقه مندان به دنیای خودروی ادامه داده و همواره سعی کرده نقدهای خود را بی طرف و تنها براساس واقعیت های موجود انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

خودروبانک در بین سایت های خودرویی کشور، به عنوان پیشرو در زمینه تست و بررسی خودروها شناخته می شود که در سریع ترین زمان ممکن، شرایط لازم برای بررسی خودروهای جدید وارد شده به کشور را فراهم کرده و تجربیات خود را پس از بررسی دقیق و اشاره به نقاط ضعف و قوت هر خودرو در بازار ایران به اشتراک می گذارد.

گروه خودروبانک تجربه رانندگی با تمامی خودروهای تولید داخل، مونتاژی و خودروهای وارداتی را دارد و برهمین اساس هنگام بررسی خودروهای جدید بازار نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی خودروهای جدید بازار را در خودروبانک ببینید

بررسی خودروهای جدید بازار را در خودروبانک ببینید