مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-22اقتصادي

قرعه کشی خودرو با تخلف از مصوبه شورای رقابت/ناظران بر چه چیزی نظارت می کنند؟


قرعه کشی پیش فروش محصول جدید ایران خودرو امروز در حالی با حضور ناظرانی از دستگاه های مختلف برگزار شد که برخلاف مصوبه شورای رقابت، قیمت قطعی این خودرو تعیین نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ثبت نام برای پیش فروش تارا محصول جدید ایران خودرو از روز یک شنبه هفته جاری بدون اعلام نرخ قطعی آغاز شد و قرعه کشی بین ثبت نام کنندگان نیز صبح امروز با حضور ناظرانی از دستگاه های مختلف برگزار شد.

طبق مصوبات دولتی مربوط به نحوه قرعه کشی خودروسازان، این کار با حضور ناظرانی از دستگاه های مختلف از جمله وزارت صنعت و سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی، پلیس راهور ناجا و برخی نهاد های ذی ربط برگزار می شود.

طبق مصوبه یک ماه پیش شورای رقابت، خودروسازان برای پیش فروش محصولاتشان موظفند، قیمت قطعی خودروها را تعیین و به خریداران اعلام کنند.

بر این اساس، خودروهایی که قیمت آن تعیین نشده است، حق پیش فروش نخواهند داشت.

طبق این مصوبه، اعضای شورای رقابت در رابطه با نحوه اقدام خودروسازان در موضوع پیش فروش خودرو به استناد ماده 58 قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی با اکثریت آراء مقرر کردند، چنانچه مراجع ذی صلاح در رابطه با خودروهای انحصاری مشمول دستورالعمل قیمت شورا، با پیش فروش خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرعه کشی خودرو با تخلف از مصوبه شورای رقابت/ناظران بر چه چیزی نظارت می کنند؟

قرعه کشی خودرو با تخلف از مصوبه شورای رقابت/ناظران بر چه چیزی نظارت می کنند؟