مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-22اقتصادي

رکورد بارگیری در بندرامام شکسته شد / رشد 22 درصدی ورود کالا


رییس اداره کالای اساسی و فله مجتمع بندری امام خمینی از شکسته شدن رکورد بارگیری تخلیه کالا در این بندر در شهریورماه خبر داد.

- ، محمودحسین زاده پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از مجتمع بندری امام خمینی اظهار کرد: بخش عمده کالاهای اساسی کشور هم اکنون از طریق بندرامام خمینی وارد کشور می شود و از ابتدای سال تاکنون هشت میلیون و 400 هزار تن کالاهای اساسی و نهاده های دامی با استفاده از 150 کشتی اقیانوس پیما وارد این بندر شده است.

محمودحسین زاده با اشاره به اینکه رکورد بارگیری روزانه در شهریورماه امسال در این بندر شکسته شد، بیان کرد: در این مدت روزانه 72 هزار تن کالای اساسی از طریق بندرامام خمینی وارد کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان ورود کالا نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 22 درصدی از خود نشان می دهد، بیان کرد: در این مدت حدود هشت میلیون و 300 هزارتن از این کالاها به نقاط مختلف کشور ارسال شده است.

حسین زاده گفت: همچنین هم اکنون دو میلیون و 900 تن کالای اسای در انبارهای بندرامام خمینی به منظور ترخیص و ارسال به سایر نقاط کشور موجود است که این رقم نسبت به مدت سال قبل رشدی 40 درصدی داشته است.

رییس اداره کالای اساسی و فله مجتمع بندری امام خمینی هم اکنون که در حال صحبت هستیم 12 کشتی اقیانوس پیما در حال تخلیه بار در بندر هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد بارگیری در بندرامام شکسته شد / رشد 22 درصدی ورود کالا

رکورد بارگیری در بندرامام شکسته شد / رشد 22 درصدی ورود کالا