مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-22سياسي

قمر در عقرب آری یا نه/مذهب و علم هر کدام چه می گویند؟


نهی فعالیت در ایام قمر در عقرب که روزهای زیادی از سال را نیز شامل می شود، از جمله مواردی است که در فضای مجازی و کانالهای مذهبی به وفور مطرح می شود و شبهات زیادی را برانگیخته است.

- به گزارش، اظهار داشت: قمر در عقرب یکی از معروف ترین واژه های نجومی در میان مردم است که بیش از آنکه ماهیتی نجومی داشته باشد، ماهیتی خرافی دارد در حدی که به عنوان استعاره ای از وضعیت های ناپایدار و بحرانی به کار می رود.

عمران مرادی افزود: امروزه چراغ های مه شکن گذرگاه ها ارتباط عمیق و عجیب انسان ها را با آسمان قطع کرده است اما انسان های قدیم که از تکنولوژی روشنایی و برق بی بهره بودند، شب های بدون تلویزیون را بر فراز بام های کاه گلی با آسمانی به دور از آلودگی نورهای کاذب، به صبح می رساندند.

ترکیبی از اعتقادات متافیزیکی نادرست و افسانه ها طالع بینی یا اختربینی را به وجود آورد که قرن ها ثروت کلانی را به جیب رمال ها و طالع بین ها سرازیر کرد آیا ستارگان موجوداتی فرامادی و تأثیرگذار در سرنوشت ما هستند وی اضافه کرد: در واقع ستارگان سوسو زن آسمان سیاه برای آنها سرشار از هزاران افسانه و حکایت بود و از سوی دیگر عدم آگاهی از فیزیک و ماهیت علمی ستارگان موجب شده بود تصور کنند ستارگان موجوداتی فرامادی هستند که سرنوشت و زندگی ما را رقم می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمر در عقرب آری یا نه/مذهب و علم هر کدام چه می گویند؟

قمر در عقرب آری یا نه/مذهب و علم هر کدام چه می گویند؟