مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-22دانش

دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد چگونه می توانند از تسهیلات استفاده کنند؟


رییس اداره رفاه دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشجویان روزانه در صورت تقاضا می توانند سه نوع وام تحصیلی، ضروری و ودیعه مسکن را دریافت کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره رفاه دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشجویان روزانه در صورت تقاضا می توانند سه نوع وام تحصیلی، ضروری و ودیعه مسکن را دریافت کنند.

دکتر زهرا لاری در خصوص امکانات رفاهی و پرداخت انواع وام به دانشجویان اظهار کرد: دانشجویان روزانه در صورت تقاضا می توانند سه نوع وام تحصیلی، ضروری و ودیعه مسکن را دریافت کنند و برای دانشجویان دکتری تخصصی علاوه بر این وام ها، وام ویژه دکتری نیز پرداخت می شود.

دانشجویان نوبت دوم نیز می توانند وام شهریه دریافت کنند که پس از تایید، وام آنان به شماره حساب دانشگاه و کارنامه مالی دانشجویان واریز خواهد شد.

وی در رابطه با وام های ضروری افزود: رویدادهایی که مشمول وام ضروری قرار می گیرند عبارتند از؛ تولد فرزند دانشجویان متاهل، فوت پدر، مادر، همسر یا فرزند دانشجو، بروز حادثه در سوانح و تصادفات، بیماری های خاص خود دانشجو یا افراد تحت تکفل وی، ازدواج، دانشجویان قهرمان ورزشی و سایر موارد به تشخیص رییس صندوق.

دانشجویان برای اطلاع از جزییات وام ها و سقف وامی که در هر مقطع می توانند دریافت کنند، می توانند آیین نامه خدمات رفاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد چگونه می توانند از تسهیلات استفاده کنند؟

دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد چگونه می توانند از تسهیلات استفاده کنند؟