مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-22دانش

نیازمند تحول بنیادی در شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیم


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دیدگاه ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضای شورا این است که نیازمند یک تحول بنیادی در شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیم تا شاهد تاثیرگذاری بهینه در پیشرفت کشور و حوزه فرهنگ باشیم.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دیدگاه ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضای شورا این است که نیازمند یک تحول بنیادی در شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیم تا شاهد تاثیرگذاری بهینه در پیشرفت کشور و حوزه فرهنگ آن باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعیدرضا عاملی؛ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان جلسه 845 شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، به مصوبه ای در شورای معین اشاره کرد و گفت: این مصوبه درباره اصلاح و تکمیل اهداف و سیاست های کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران است که ظرفیت این کمیته را در برنامه ریزی آموزشی در آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور افزایش می دهد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: ایران سرمایه و میراث تمدنی هزاره ای در حوزه علم دارد، در علوم پایه مانند ریاضیات، فیزیک و شیمی سوابق بسیاری در تمدن ما وجود دارد که بهره برداری جدی از آن نشده است و در تاریخ تمدن علمی و فرهنگی ایران انعکاس مناسبی پیدا نکرده است؛ بنابراین ظرفیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تحول بنیادی در شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیم

نیازمند تحول بنیادی در شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیم