مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-22سياسي

رسانه ها در تولیدمحتوا اولویت سنجی کنند/برای بقای خانواده کار جدی انجام شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رسانه ها باید مسائل استان را اولویت سنجی کنند، گفت: برای بقای خانواده باید کار جدی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی طاهری شامگاه سه شنبه در دورهمی فعالان رسانه ای انقلاب اسلامی با بیان اینکه فرهنگ قاعده مند است، عنوان کرد: نسبت رسانه با نخبه پروری، حذف نخبه ها و از بین بردن انگیزه های این افراد در چهارمحال و بختیاری باید مشخص شود.

وی با تاکید بر لزوم درک تمایلات افراد جامعه، تصریح کرد: برنامه ریزی و اجرای کار فرهنگی باید بر اساس تمایلات جامعه انجام شود.

رسانه ها خود مراقبتی و آسیب شناسی را در دستور کار قرار دهند مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: رسانه ها باید خود مراقبتی و آسیب شناسی را در دستور کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام طاهری با انتقاد از برخی رسانه ها، گفت: رسانه ها در چهارمحال و بختیاری به یک جریان پیش برنده انقلاب اسلامی تبدیل نشده اند.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید از حق دفاع کنند، عنوان کرد: رسانه ها نباید در برابر ظلم سکوت کنند.

مدیر کل تبلیغات چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فعالیت فرهنگی نمی تواند بدون جریان رسانه ای حرکت کند، افزود: یک بُعد فعالیت رسانه فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در تولیدمحتوا اولویت سنجی کنند/برای بقای خانواده کار جدی انجام شود

رسانه ها در تولیدمحتوا اولویت سنجی کنند/برای بقای خانواده کار جدی انجام شود