مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-22اقتصادي

ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای آسیب دیده از کرونا


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بر ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای آسیب دیده از کرونا از سوی بانک ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه تعداد کارکنان واحدهای ثبت نام شده، اعم از بیمه شده و بیمه نشده، 12 تا 16 میلیون تومان وام 12 درصد با بازپرداخت 22 ماهه و 2 ماه تنفس تعلق می گیرد.

وی عنوان کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه کارا نسبت به ثبت نام این تسهیلات اقدام و از مراجعه حضوری به ادارات خودداری کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، پرداخت تسهیلات را به منظور پرداخت مطالبات معوق نیروی کار بنگاه های اقتصادی و همچنین تهیه مواد اولیه و نیازهای کارگاهی بیان کرد.

آشتاب بیان داشت: تسهیلاتی که به بنگاه های اقتصادی مشمول کرونا پرداخت شده و هنوز اجازه فعالیت به آن ها داده نشده است، استمهال و بانک ها باید نسبت به تمدید مهلت پرداخت اقدام کنند.

وی افزود: ضروری است بانک ها در راستای پرداخت تسهیلات به متقاضیان شرایط را تسهیل و این روند سرعت بیش تری داشته باشد و پرداخت این تسهیلات با هدف حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا انجام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تاکنون 21 هزار و 58 فقره پرونده برای حفظ اشتغال 24 هزار و 681 نفر با اعتباری بالغ بر 196 میلیارد و 600 میلیون تومان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای آسیب دیده از کرونا

ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای آسیب دیده از کرونا