مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 06:202021-09-22فرهنگي

اجرای بیش از 50 برنامه فرهنگی و هنری در هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اجرای بیش از 50 عنوان برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی در چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس خبر داد.

- حسین فرخنده گفت: جریان سازی در مطبوعات و رسانه ها، معرفی تازه های نشر در فضای مجازی، برپایی نمایشگاه کتاب در کوچه کتاب، حمایت از چاپ کتب دفاع مقدس در قالب خرید کتاب و اجرای مسابقات فرهنگی شامل دلنوشته به پدران آسمانی در زمره برنامه های در نظر گرفته شده است.

وی مسابقه کتابخوانی، اهدای کتاب، برگزاری کارگاه های آموزشی برای نویسندگان دفاع مقدس، اکران فیلم سینمایی با موضوع دفاع مقدس در سینماهای استان، بهره گیری از ظرفیت انجمن های هنری برای اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس، پخش موسیقی حماسی در فضای مجازی، سرکشی و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانباران، در صورت امکان حضوری و یا در قالب تماس تلفنی به واسطه شرایط موجود را از دیگر برنامه های گرامیداشت این ایام برشمرد .

فرخنده تصریح کرد: به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد هم طرح شکوه مادری در قالب تجلیل از مادران شهدا،هنرنمایی گروه های سرود، اجرای طرح تلاوت نور، محفل انس با قران به یاد شهدای مقاومت و اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی زمینه سازی برای مشارکت فعال مراکز فرهنگی و هنری را پر اهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 50 برنامه فرهنگی و هنری در هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی

اجرای بیش از 50 برنامه فرهنگی و هنری در هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی