مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-22سياسي

گزارش تفریغ بودجه 99 پیش از موعد قانونی تقدیم مجلس می شود


رییس دیوان محاسبات کشور با اشاره به اثربخشی رسیدگی به لایحه بودجه در حین سال گفت: گزارش های دو ماهه دیوان از عملکرد بودجه سال 1400، در راستای سیاست پیشگیری در برابر مچ گیری بوده و بودجه دچار انحراف کمتری در اجرا می شود.

- رییس دیوان محاسبات کشور با اشاره به اثربخشی رسیدگی به لایحه بودجه در حین سال گفت: گزارش های دو ماهه دیوان از عملکرد بودجه سال 1400، در راستای سیاست پیشگیری در برابر مچ گیری بوده و بودجه دچار انحراف کمتری در اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد بذرپاش صبح امروز (چهارشنبه، 31 شهریور ماه) در جریان بازدید رییس مجلس از مرکز ارتباطات مردمی دیوان محاسبات کشور گفت: در دیوان محاسبات در سراسر کشور و با همکاری مدیران و پرسنل موفق شدیم گزارش تفریغ بودجه سال 99 کل کشور را پیش از موعد آماده کرده و امروز در حضور رییس مجلس شورای اسلامی به قوه مقننه تقدیم می کنیم.

رییس کل دیوان محاسبات کشور در ادامه با بیان اینکه بودجه مهمترین سند مالی کشور و تفریغ آن مهمترین سند نظارتی بر عملکرد مالی کشور بر اساس بودجه است، اظهار داشت: گزارش تفریغ بودجه سال 99 به مجلس ارائه می شود و سپس در دسترس مردم و کارشناسان قرار می گیرد.

وی در ادامه با اشاره به کاهش زمان تدوین گزارش تفریغ بودجه در سال گذشته که یک ماه زودتر از موعد قانونی صورت گرفت، یادآور ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تفریغ بودجه 99 پیش از موعد قانونی تقدیم مجلس می شود

گزارش تفریغ بودجه 99 پیش از موعد قانونی تقدیم مجلس می شود