مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-22سياسي

معاون بسیج مساجد: دفاع مقدس، خورشید درخشان تاریخ آزادگی است


سرتیپ دوم پاسدار حیدر بابا احمدی معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرا رسیدن و گرامی داشت هفته دفاع مقدس پیام تبریکی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سرتیپ دوم پاسدار حیدر بابا احمدی معاون و لحظات عاشقانه شهیدان در دفاع از دین و خاک و ناموس، فرصت طلایی برای نسل جوان انقلاب است تا با کاوش در ابعاد معنوی دفاع مقدس و ویژگی های اخلاقی شهیدان راه حق رمز اعتلای ایمان و نیل به عالی ترین درجات انسانی را کشف کنند، مردان غیور و شیر زنانی که با لبیک گویی به فرمان امام راحل عظیم الشأن در آن روزها با حماسه های عاشورایی خود عزت و استقلال را به ما ارزانی بخشیدند.

شهیدان راه حق علیه باطل، اسطوره و الگویی ابدی برای همه جوامع آزادی خواه هستند و ارزش های والای اسلامی و انسانی را متجلی ساختند، در یک کلام دفاع مقدس ملت عزیز ایران عظیم ترین ایثار، آزادگی، رشادت و جانفشانی بود که بشر تاکنون به خود دیده است.

اینجانب با تقدیم بهترین درود ها به ارواح پاک و مطهر شهدا، امام شهدا و جانبازان، آزادگان، رزمندگان و با تعظیم به ساحت خانواده های معظم ایثارگران هفته ای که یادآور آن رشادت های بی همتاست را به محضر فرمانده معظم کل قوا و ولی امر مسلمین و ملت بزرگ ایران اسلامی و همه رزمندگان جبهه حق علیه باطل تبریک عرض می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون بسیج مساجد: دفاع مقدس، خورشید درخشان تاریخ آزادگی است

معاون بسیج مساجد: دفاع مقدس، خورشید درخشان تاریخ آزادگی است