مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-22پزشكي

تنها نیمی از واجدین شرایط مهریز واکسینه شده اند/پیک ششم در راه است


معاون شبکه بهداشت و درمان مهریز با اشاره به استقبال تاکنون 55 درصد از افراد بالای 18 سال این شهرستان جهت واکسیناسیون عمومی، از مهریزی ها خواست تا به شایعات مخرب و منفی در خصوص تزریق واکسن توجه نکنند و هر چه سریعتر در این باره اقدام کنند.

- ایسنا/یزد معاون شبکه بهداشت و درمان مهریز با اشاره به استقبال تاکنون 55 درصد از افراد بالای 18 سال این شهرستان جهت واکسیناسیون عمومی، از مهریزی ها خواست تا به شایعات مخرب و منفی در خصوص تزریق واکسن توجه نکنند و هر چه سریعتر در این باره اقدام کنند.

دکتر مطهره کریم الدینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اعلام کرد: طبق آخرین آمار از زمان شروع واکسیناسیون تاکنون 34 هزار و 37 دوز واکسن در شهرستان مهریز تزریق شده که از این میزان، 22 هزار و 247 مورد تزریق دوز اول و 11 هزار و 790 مورد تزریق دوز دوم بوده است.

وی ادامه داد: تاکنون فقط 55 درصد از افراد بالای 18 سال در شهرستان اقدام به واکسیناسیون کرده اند که افراد بالای 60 سال با آمار 88 درصد بیشترین استقبال را داشته اند و واکسن سینوفارم چینی بیشترین واکسن تزریقی در شهرستان تابه حال بوده است.

کریم الدینی اظهار کرد: تبلیغات سوء در فضای مجازی، دامن زدن به شایعات، اظهار نظر همه افراد در مورد واکسن ها، استفاده از منابع نامناسب جهت دریافت اطلاعات و روی آوردن تعدادی به یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها نیمی از واجدین شرایط مهریز واکسینه شده اند/پیک ششم در راه است

تنها نیمی از واجدین شرایط مهریز واکسینه شده اند/پیک ششم در راه است