مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-22ورزشي

هندبال قم جهانی شد / درخشش 3 بانوی قمی در آسیا


دختران هندبالیست قم با درخشش در ترکیب تیم ملی هندبال بزرگسالان کشورمان برای نخستین بار سهمیه حضور در مسابقات جهانی این رشته را به دست آوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم ملی هندبال بانوان ایران که سه هندبالیست شاخص استان قم را در ترکیب خود دارد در رقابت های 2021 قهرمانی زنان آسیا با شکست تیم ملی اردن در چهارمین دیدار جواز حضور در رقابت های قهرمانی را به دست آورد، افتخاری که نخستین بار در تاریخ هندبال قم رقم خورد.

این در شرایطی است که هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا با حضور تیم های مختلف قاره کهن به میزبانی کشور اردن برگزار می شود و تا سوم مهر ماه در حالی ادامه می یابد که در پایان پنج تیم برتر این رقابت ها سهمیه حضور در رقابت های جهانی را به دست خواهند آورد.

مسابقات جهانی هندبال زنان به میزبانی کشور اسپانیا برگزار می شود و تیم ملی هندبال زنان ایران که در این دوره نسبت به ادوار گذشته عملکرد بسیار خوب و شاخصی از خود ارائه کرده، با قطعی شدن صعود به جمع چهار تیم مرحله پایانی می تواند نخستین حضور خود در رقابت های جهانی را تجربه کند.

خانم ها الناز قاسمی، فاطمه خلیلی و نوریه عباسی سه هندبالیست ملی پوش استان قم در این رقابت ها برای تیم ملی هندبال بانوان کشورمان به میدان رفتند و با راه یابی به رقابت های جهانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هندبال قم جهانی شد / درخشش 3 بانوی قمی در آسیا

هندبال قم جهانی شد / درخشش 3 بانوی قمی در آسیا