مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-22ورزشي

برپایی روضه ای متفاوت با مشارکت سازمان فرهنگی شهرداری یزد


معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برنامه های مختلف این سازمان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی را تشریح کرد.

- ایسنا/یزد معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برنامه های مختلف این سازمان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی را تشریح کرد.

عباس ملازینلی با تاکید بر این که برنامه ها ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود، از جمله این برنامه ها را مشارکت در برگزاری یادواره شهدا در محلات مختلف شهر، برنامه تلویزیونی قصه عشق ، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت، ویژه برنامه ی نمایشی عاشورایی نوای دل و برنامه های متفاوت دیگر ذکر کرد.

وی اظهار کرد: ویژه برنامه نمایش عاشورایی نوای دل به کارگردانی کاظم کاظمیان به مناسبت اربعین حسینی به مدت 10 شب در کانون رسالت واقع در آزادشهر و با همکاری کانون فرهنگی هنری تربیتی رسالت و گروه هنری پیام برگزار می شود.

ملازینلی ادامه داد: در این ویژه برنامه روضه نمایشی به صورت متفاوت برگرفته از نوای گرم مداحان اهل بیت محمود کریمی، زنده یاد حسین سعادتمند، قاسم پرهیزگارو حسین میرشریف با حضور جمعی از هنرآموزان کانون اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی روضه ای متفاوت با مشارکت سازمان فرهنگی شهرداری یزد

برپایی روضه ای متفاوت با مشارکت سازمان فرهنگی شهرداری یزد