مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-22اجتماعي

آغاز سال تحصیلی در نهاوند با 26 هزار دانش آموز


همدان_مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: 95 درصد معلمان نهاوند واکسینه شده اند و 26 هزار دانش آموز به صورت مجازی یا حضوری سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

- ، محمدحسین دارایی در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: شروع سال تحصیلی به صورت حضوری دارای مزایای زیادی نسبت به حضور مجازی است که از جمله می توان به برقراری ارتباط حسی بین معلم و دانش آموز، نظم و ترتیب و کیفیت مناسب آموزش اشاره کرد.

وی گفت: با روند خوب واکسیناسیون فرهنگیان و آغاز اجرای واکسیناسیون دانش آموزان شرایط مساعدی برای حضور در مدارس فراهم شده است.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند اضافه کرد: تاکنون بیش از 95 درصد معلمان نهاوند واکسینه شده اند و مقدمات تزریق واکسن دانش آموزان پایه دوازدهم نیز فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه حضور دانش آموزان در مدارس به صورت تدریجی خواهد بود گفت: مدارس روستایی و عشایری با 15 دانش آموز از ابتدای مهر و مدارس روستایی تا 30 نفر نیز در هفته دوم یا سوم مهر در مدارس حاضر خواهند شد.

دارایی گفت: در مدارس پرجمعیت تا 300 نفر حضور دانش آموزان از ابتدای آبان ماه و مدارس بالای 300 نفر در نیمه دوم آبان ماه به صورت گروه بندی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در تمام مدارس کمیته سلامت تشکیل شده است گفت: در تمام مدارس شورای مدرسه متناسب با شیوه نامه ها باید زمینه حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سال تحصیلی در نهاوند با 26 هزار دانش آموز

آغاز سال تحصیلی در نهاوند با 26 هزار دانش آموز