مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-22ورزشي

حکم انفصال از خدمت یک رییس فدراسیون تایید شد/ کناره گیری اجباری!


یکی از روسای فدراسیون های ورزشی که عملکرد موفقی نیز در مدت حضور خود در این فدراسیون داشته است، به دلیل مشکلی که چند سال قبل برایش ایجاد شده باید صندلی ریاست را ترک کند! - ، چند سال پیش و زمانی که یکی از روسای فعلی فدراسیون ها در مسئولیت دیگری حضور داشت مشکلاتی در مورد یک پرونده مالی برایش ایجاد شد که همان زمان ابهامات در مورد وی برطرف و این فرد مسئول به فعالیت هایش در ورزش ادامه داد.

این رییس فدراسیون از حدود سه سال پیش عزم ریاست در یکی از فدراسیون ها کرد و مراحل قانونی ثبت نام و انتخابات هم به روال عادی و بدون هیچ مشکلی برگزار شد و وی ریاست این فدراسیون را برعهده گرفت.

در حالی که رییس جوان امورات فدراسیون را به خوبی پیش می برد و شرایط تیم های ملی تحت مدیریت او هم مطلوب بود، رسیدن نامه ای به وی اوضاع را بحرانی کرد.

در این نامه تاکید شده بود که این رییس به دلیل مشکلات و ابهامات مالی که در پرونده چند سال قبل وجود داشته است باید از مسئولیتش کناره گیری کند.

اعلام حکم انفصال از خدمت این رییس را دچار مشکل کرد با این حال او تصمیم گرفت به رای صادره اعتراض کند تا مشکلش حل شود.

پیگیری های رییس فدراسیون برای حل این مشکل به جایی نرسیده و رای انفصال از خدمت تایید شد تا این رییس آرام و بی حاشیه ناچار به ترک مسئولیت خود در آینده ای نزدیک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم انفصال از خدمت یک رییس فدراسیون تایید شد/ کناره گیری اجباری!

حکم انفصال از خدمت یک رییس فدراسیون تایید شد/ کناره گیری اجباری!