مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-22سياسي

آصفری: سلامت مردم و محیط زیست قابل معامله نیست


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت صنایع برای عمران و آبادانی گفت: استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعتی کشور شناخته شده است ولی این امر به منزله توسعه آلایندگی نیست چرا که سلامت مردم و محیط زیست با هیچ .

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت صنایع برای عمران و آبادانی گفت: استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعتی کشور شناخته شده است ولی این امر به منزله توسعه آلایندگی نیست چرا که سلامت مردم و محیط زیست با هیچ موضوعی قابل معامله نبوده و نیست .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسن آصفری در بازدید از اداره کل حفاظت محیط زیست استان از فعالیتها و اقدامات انجام گرفته در حوزه محیط زیست قدردانی کرد و سازمان محیط زیست را دارای جایگاهی مقدس و امانتدار موهبات الهی دانست .

وی افزود: مسئولیتی که بر عهده مسئولان محیط زیست قرار دارد، امانت بسیار سنگینی محسوب می شود چرا که این امانت الهی به نسل های بعدی نیز تعلق دارد و باید از آن بدرستی حفاظت و حراست شود.

آصفری با اشاره به اینکه دغدغه اصلی مردم استان بویژه شهروندان اراکی مسئله آلودگی هواست، افزود: جای تاسف دارد که کلانشهر اراک طی 6 ماه نخست امسال آلوده ترین شهر کشور باشد و این موضوع لزوم تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آصفری: سلامت مردم و محیط زیست قابل معامله نیست

آصفری: سلامت مردم و محیط زیست قابل معامله نیست