مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:202021-09-22اقتصادي

احتمال تمدید ثبت نام در سامانه املاک و اسکان تا آخر پاییز


پیشنهاد تمدید مهلت درج اطلاعات سکونتی در سامانه املاک و اسکان تا پایان فصل پاییز را به ستاد ملی کرونا داده ایم که در انتظار تصمیم این ستاد هستیم اما فعلا آخرین زمان نام نویسی، - پیشنهاد تمدید مهلت درج اطلاعات سکونتی در سامانه املاک و اسکان تا پایان فصل پاییز را به ستاد ملی کرونا داده ایم که در انتظار تصمیم این ستاد هستیم اما فعلا آخرین زمان نام نویسی، پایان مهرماه است.

وزارت راه و شهرسازی به ستاد ملی کرونا پیشنهاد داده مهلت ثبت نام در سامانه املاک و اسکان که فعلا تا پایان مهرماه است را تا آخر آذرماه تمدید کند که هنوز در این خصوص تصمیم گیری نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سامانه املاک و اسکان که از 10 شهریورماه برای چندمین بار در سال جاری دچار اختلال شده بود از روز 23 شهریور مجددا در دسترس قرار گرفته است.

خانوارها اعم از مالک و مستاجر تا پایان مهرماه فرصت دارند اطلاعات سکونتی خود را به ثبت برسانند و البته احتمال تمدید دو ماهه این زمان وجود دارد.

محمود محمودزاده ـ معاون وزیر راه و شهرسازی ـ به ایسنا گفت: پیشنهاد تمدید مهلت درج اطلاعات سکونتی در سامانه املاک و اسکان تا پایان فصل پاییز را به ستاد ملی کرونا داده ایم که در انتظار تصمیم این ستاد هستیم اما فعلا آخرین زمان نام نویسی، پایان مهرماه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تمدید ثبت نام در سامانه املاک و اسکان تا آخر پاییز

احتمال تمدید ثبت نام در سامانه املاک و اسکان تا آخر پاییز