مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:202021-09-22ورزشي

لیگ تندرستی آغاز می شود/ به ورزش همگانی کم توجهی شده است


رییس فدراسیون ورزش های همگانی کشور گفت: لیگ تندرستی 1400 همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش با مشارکت اقشار مختلف و در سطح ملی آغاز می شود.

- افشین ملایی اظهار کرد: ما تلاش می کنیم متناسب با نیازمندی های اقشار، موانع را شناسایی کنیم و با تعامل با دیگر دستگاه ها این موانع را کاهش دهیم، برای این منظور فاز اول لیگ تندرستی را که آگاهی بخشیدن به مخاطبان است را آغاز کرده ایم و به زودی لیگ 1400 کلید می خورد.

وی با بیان اینکه مردم ما به دلیل تغییر سبک زندگی، دچار کم تحرکی هستند و متأسفانه به دلیل توجه بسیار ویژه در کشور به ورزش قهرمانی، به ورزش همگانی کم توجهی شده است، ادامه داد: حاصل این روند کم تحرکی بیشتر مردم و رشد بیماری های ناشی از آن است و ما امیدواریم بتوانیم با حمایت های وزارت وزرش و برنامه ریزی علمی که در فدراسیون ورزش های همگانی داریم، سال به سال این کم تحرکی عمومی را کاهش دهیم.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی کشور خاطرنشان کرد: فدراسیون ورزش های همگانی با رویکرد بازاریابی اجتماعی سعی کرده متناسب با اقشار برنامه های خود را به گونه ای تنظیم کند که فرصت مشارکت متناسب با ویژگیهای فردی و اجتماعی برای همه افراد به وجود بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ تندرستی آغاز می شود/ به ورزش همگانی کم توجهی شده است

لیگ تندرستی آغاز می شود/ به ورزش همگانی کم توجهی شده است