مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:202021-09-22اقتصادي

تمهیدات لازم برای تامین گاز در نیمه دوم سال اندیشیده شده است


مدیر بهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: شرکت گاز خراسان رضوی امسال تمام تمهیدات لازم برای ورود به نیمه دوم سال را اندیشیده است.

با توجه به رشد مصارف گاز در سال 1400 و افزایش مصرف بخش خانگی و عمومی در شرایط سرد سال و همچنین اولویت تامین گاز بخش خانگی و مراکز حساس، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر بهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: شرکت گاز خراسان رضوی امسال تمام تمهیدات لازم برای ورود به نیمه دوم سال را اندیشیده است.

با توجه به رشد مصارف گاز در سال 1400 و افزایش مصرف بخش خانگی و عمومی در شرایط سرد سال و همچنین اولویت تامین گاز بخش خانگی و مراکز حساس، در راستای پایداری جریان گاز و مدیریت مصرف اقداماتی برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفته است.

فرشید دشتی در گفت وگو با ایسنا در خصوص برنامه ریزی های صورت گرفته برای تامین گاز در نیمه دوم سال جاری در استان اظهار کرد: در فصل سرد سال گاز طبیعی مورد نیاز مصرف کنندگان بخش های مختلف با اولویت بخش خانگی و عمومی تامین می شود.

حوزه مدیریت گاز استان در شرکت های زنجیره تولید، انتقال و توزیع با بهره گیری از تمام توان و امکانات گاز مورد نیاز بخش های مختلف را با هماهنگی دیسپچینگ ملی گاز با اهتمام تمام پیگیری و تامین می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای تامین گاز در نیمه دوم سال اندیشیده شده است

تمهیدات لازم برای تامین گاز در نیمه دوم سال اندیشیده شده است