مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-22پزشكي

واکسیناسیون دانش آموزان رفسنجانی آغاز شد


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اینکه سایت برای ثبت نام دانش آموزان سال آخر متوسطه دوم (متولدین 1مهر 1382 تا 1مهر 1383) باز شده، - ایسنا/کرمان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اینکه سایت برای ثبت نام دانش آموزان سال آخر متوسطه دوم (متولدین 1مهر 1382 تا 1مهر 1383) باز شده، گفت: دانش آموزانی که در سامانه سلامت برای واکسن کرونا ثبت نام و پیامک نوبت دهی دریافت کرده اند، می توانند از امروز 31 شهریورماه جهت تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

زهره سامره در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: براساس اعلام مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، افراد فاقد پرونده بهداشت می توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی، تشکیل پرونده داده و برای دریافت واکسن ثبت نام کنند.

وی با دعوت از شهروندان رفسنجانی مبنی بر اینکه جهت جلوگیری از ازدحام تنها با دریافت پیامک نوبت دهی به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند، افزود: برای رفاه حال همشهریان عزیز، در هر دو شیفت صبح و عصر، نوبت اول و دوم واکسن تزریق می شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان همچنین عنوان کرد: تاکنون 143 هزار و 786 دوز واکسن نوبت اول و 66 هزار و 91 دوز واکسن نوبت دوم در رفسنجان و انار تزریق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون دانش آموزان رفسنجانی آغاز شد

واکسیناسیون دانش آموزان رفسنجانی آغاز شد