مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-22اجتماعي

بستر لازم و امن برای ادامه تحصیل دانش آموزان فراهم شود


استاندار زنجان با تاکید بر اینکه بستر امن برای ادامه تحصیل دانش آموزان فراهم شود، گفت: تا زمانی که بستر امن برای دانش آموزان ایجاد نشود اجازه حضور دانش آموزان در مدارس داده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان هستیم و امیدواریم طی روزهای آینده شاهد ریشه کنی آن باشیم.

وی با بیان اینکه تمام معلمان برای آغاز سال تحصیلی جدید واکسینه شوند، اظهار کرد: برای سرعت بخشیدن و تکمیل واکسیناسیون معلمان نیز باید فعالیت مراکز تجمیعی ویژه فرهنگیان دوباره از سر گرفته شود و معنا دار باشد و پیام خوبی را به خانواده ها بدهیم.

استاندار زنجان گفت: ستاد بازگشایی مدارس از سه ماه گذشته در استان تشکیل شده و پس از هماهنگی های انجام شده مشکلی در این خصوص در استان وجود نداشته باشد.

حقیقی بر رفع نگرانی های والدین و خانواده های دانش آموزان تاکید کرد و افزود: فرایند واکسیناسیون دانش آموزان 18 سال در استان آغاز شده و متقاضیان می توانند برای این امر ثبت نام کنند.

وی ابراز داشت: برای آموزش حضوری و مجازی باید تدبیرهای مناسب اندیشیده شود و برای حضور دانش آموزان در مدارس باید این تدبیرها به صورت جدی محقق شود.

استاندار زنجان بر لزوم تشکیل ستادی برای نظارت بر فعالیت مدارس اشاره کرد و یاد آور شد: همه وظیفه دارند در موضوع بازگشایی مدارس، همراه و تقویت کننده مجموعه آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر لازم و امن برای ادامه تحصیل دانش آموزان فراهم شود

بستر لازم و امن برای ادامه تحصیل دانش آموزان فراهم شود