مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-22سياسي

اختصاص 1.5 میلیارد تومان به تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس


استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت شتاب بخشیدن به روند تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار در بازه سه ساله به این مهم اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ حمید ملانوری در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اظهار کرد: باید فعالیت هایی که در حوزه حفظ آثار و نشر دفاع مقدس در حال انجام است را با گام های بلندتری برداریم تا در آینده همچون صدر اسلام گرفتار ابهامات، چندگانگی ها و دوگانگی ها نشویم.

ملانوری افزود: امنیت، آسایش، پیشرفت و رفاه امروز را مدیون دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدا و جامعه ایثارگری هستیم و همانطور که پیامبر اعظم (ص) در حدیثی قدسی فرموده اند: شهادت بیمه نامه اسلام است، این بیمه نامه در دوره های مختلف تمدید و امروز به دست ما رسیده و مکتب و جامعه ما را بیمه کرده است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سال های گذشته، اعتبارات در قالب طرح های پژوهشی به موضوع تدوین دانشنامه استانی تعلق می گرفت، متذکر شد: با توجه به محدودیت اعتبارات، امسال در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب شد از بخش کارهای فرهنگی و آموزشی مبلغ یک میلیارد و500 میلیون تومان در بازه زمانی سه ساله و به صورت سالی 500


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1.5 میلیارد تومان به تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس

اختصاص 1.5 میلیارد تومان به تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس