مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-22پزشكي

وضعیت کرونایی گیلان شکننده است/ تا اطلاع ثانوی مسافرت نروید


سخنگوی علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست از عادی انگاری بیماری پرهیز کنند و گفت: دورهمی ها را حذف کنید، فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرید، - ایسنا/گیلان سخنگوی علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست از عادی انگاری بیماری پرهیز کنند و گفت: دورهمی ها را حذف کنید، فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرید، حتما ماسک بزنید و تا اطلاع ثانوی مسافرت غیر ضروری نداشته باشید.

دکتر فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بیش از 5000 نفر در قالب 592 تیم کار واکسیناسیون گیلانی ها را بر عهده دارند، اظهار کرد: گروه های جهادی و بسیجی، دانشجویان داوطلب و نیروهای هلال احمر و.

در کنار کادر بهداشت و درمان تزریق واکسن را انجام می دهند.

وی از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان جهت افزایش ظرفیت واکسیناسیون تا 1118 تیم خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر نیز 185 پایگاه واکسیناسیون ثابت و شناور در سطح استان فعال است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزایش یا کاهش مراکز واکسیناسیون را وابسته به توزیع روزانه واکسن دانست و یادآور شد: در برخی از روزها حدود 300 پایگاه واکسیناسیون فعال در سطح استان داریم.

مهرابیان، تعداد کل بیماران بستری در سطح بیمارستان های دولتی و خصوصی استان را 562 نفر دانست و عنوان کرد: 102 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونایی گیلان شکننده است/ تا اطلاع ثانوی مسافرت نروید

وضعیت کرونایی گیلان شکننده است/ تا اطلاع ثانوی مسافرت نروید