مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-22سياسي

بسیاری از آسانسورهای شهرک پیامبر اعظم بندرعباس با مشکلات فنی مواجه هستند


مدیرکل استاندارد استان هرمزگان گفت:در اجرای مصوبه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان هرمزگان امروز با هماهنگی صورت گرفته با انجمن آسانسور استان بازدیدی از حدود 20 دستگاه آسانسورهای شهرک پیامبر اعظم صورت گرفت.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل استاندارد استان هرمزگان گفت:در اجرای مصوبه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان هرمزگان امروز با هماهنگی صورت گرفته با انجمن آسانسور استان بازدیدی از حدود 20 دستگاه آسانسورهای شهرک پیامبر اعظم صورت گرفت.

محمد کمالی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: با حضور کارشناسان انجمن آسانسور و اداره کل استاندارد استان در بازدید به عمل آمده از تعدادی از آسانسورهای شهرک پیامبراعظم بندرعباس، بسیاری از آسانسورهای این شهرک با مشکلات فنی مواجه هستند.

وی افزود: جلسه ای در اداره کل استاندارد استان با حضور اعضای انجمن آسانسورهای استان برگزار و مقرر شد با توجه به مشکلات فنی موجود در آسانسورهای این شهرک و با توجه به رسالت ذاتی و سازمانی اداره کل استاندارد مبنی بر اهمیت دادن به جان مردم و استفاده از آسانسورها در امکان مسکونی و در اماکن عمومی و دولتی، قطعا این مصوبه را به نحو احسن اجرا خواهیم کرد.

کمالی ادامه داد: باید از رییس دادگستری استان هرمزگان، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و دادستان تقدیر کنیم که مجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از آسانسورهای شهرک پیامبر اعظم بندرعباس با مشکلات فنی مواجه هستند

بسیاری از آسانسورهای شهرک پیامبر اعظم بندرعباس با مشکلات فنی مواجه هستند