مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-22بين الملل

امیرعبداللهیان: اولویت دولت سیزدهم تقویت و توسعه روابط با همسایگان و منطقه است


وزیر امور خارجه در نشست چند جانبه درباره عراق با بیان این که اولویت دولت سیزدهم تقویت و توسعه روابط با همسایگان و منطقه است، گفت: امیدواریم در سایه توسعه مناسبات ایران و عراق مناسبات با سایر همسایگان عراق از رکود و رخوت خارج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، نشست چندجانبه در خصوص عراق عصر سه شنبه 30 شهریور ماه به وقت محلی در حاشیه هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیوریورک برگزار شد.

در این نشست که به ریاست فؤاد حسین وزیر خارجه عراق در محل اقامتگاه سفیر عراق در نیویورک برگزار شد، وزرای خارجه و نمایندگان ارشد جمهوری اسلامی ایران، اردن، عربستان سعودی، ترکیه، کویت، مصر، قطر، فرانسه، مسئول عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا، دبیرکل اتحادیه عرب، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس حضور داشتند.

    حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در این نشست شرکت کرد، طی سخنانی اظهار داشت: از این که بار دیگر فرصت دیدار و گفت وگو با همکارانم، وزرای امور خارجه کشورهای شرکت کننده منطقه ای در نشست بغداد فراهم شده است، ابراز خرسندی می کنم.

وی افزود: گردهمایی مجدد ما در این نشست، این نکته را یادآوری می کند که برای برون رفت از بحران ها و مشکلات و رفع سوءتفاهمات و اختلافا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: اولویت دولت سیزدهم تقویت و توسعه روابط با همسایگان و منطقه است

امیرعبداللهیان: اولویت دولت سیزدهم تقویت و توسعه روابط با همسایگان و منطقه است