مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-22سياسي

دانشگاه مراغه به دانشگاه جامع در منطقه تبدیل می شود


دانشگاه مراغه را به یک دانشگاه جامع در سطح منطقه تبدیل خواهیم کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مراغه، محمد زلفی گل در دیدار با نماینده مردم مراغه در مجلس با ابراز خرسندی از دیدار با نماینده مردم شریف مراغه و عجب شیر  اظهار داشت: شهر مراغه همواره از دیرباز مهد علم و فرهنگ و مرکز تربیت عالمان و دانشمندان بزرگ بوده است.

  وزیر علوم با استقبال از پیشنهاد علیزاده افزود: به فضل الهی و با تلاش مسئولان دلسوز مراغه، دانشگاه مراغه را به یک دانشگاه جامع در سطح منطقه تبدیل خواهیم کرد و گام های بلندی برای توسعه فیزیکی و علمی این مرکز آموزشی خواهیم برداشت.

  نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت : شهر مراغه از قرن ها قبل مهد علم و تمدن بوده و تاسیس رصدخانه مراغه و کتابخانه بزرگ مراغه به دست اندیشمند بزرگ خواجه نصیر شاهدی بر این ادعاست.

  علی علیزاده با اشاره به وجود دانشگاه مراغه افزود: دانشگاه مراغه امروز با داشتن ظرفیت های بزرگ علمی و پتانسیل ها و امکانات سخت افزاری می تواند به عنوان مرکز بزرگ در تربیت نیروی علمی منطقه مطرح باشد.

  وی اظهار داشت: انتظار می رود در دوره جدید وزارت علوم، علاوه بر حفظ رشته های موجود در این دانشگاه، توسعه این مرکز علمی مورد توجه مدیران قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه مراغه به دانشگاه جامع در منطقه تبدیل می شود

دانشگاه مراغه به دانشگاه جامع در منطقه تبدیل می شود