مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-22اجتماعي

اجرای طرح «مهر تحصیلی» از محل موقوفات در یزد


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اجرای طرح «مهر تحصیلی» در راستای سیاست های حمایتی از اقشار آسیب پذیر جامعه و کمک به دانش آموزان نیازمند خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اجرای طرح مهر تحصیلی در راستای سیاست های حمایتی از اقشار آسیب پذیر جامعه و کمک به دانش آموزان نیازمند خبر داد.

حجت الاسلام حسین زارع زاده با اشاره به اجرای این طرح، اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در راستای سیاست های حمایتی از اقشار آسیب پذیر جامعه، امسال نیز اقدام به تهیه و توزیع بسته های تحصیلی در میان دانش آموزان نیازمند کرده است.

وی افزود: بسته مهر تحصیلی توزیعی در بین دانش آموزان شامل کیف، دفتر، مداد، مدادرنگی و سایر موارد است که به دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اهدا خواهد شد.

زارع زاده با اشاره به این که طرح مهر تحصیلی از جمله برنامه های خیرخواهانه در راستای تأمین کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان مستعد است، بیان کرد: یک هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان در دو مقطه ابتدایی و متوسطه به مناسبت بازگشایی مدارس توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اوقاف یزد، مدیرکل اوقاف استان یزد با اشاره به این که نظارت بر نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان از مهم ترین رسالت های اوقاف و امور خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «مهر تحصیلی» از محل موقوفات در یزد

اجرای طرح «مهر تحصیلی» از محل موقوفات در یزد