مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-22اجتماعي

مهر امسال 114 کلاس درس در کرمانشاه افتتاح می شود


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از اضافه شدن 114 کلاس درس جدید به مجموعه کلاس های درس مدارس این استان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از اضافه شدن 114 کلاس درس جدید به مجموعه کلاس های درس مدارس این استان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

مرزبان نظری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مهر ماه امسال 21 مدرسه در استان کرمانشاه تحویل آموزش و پرورش خواهد شد، گفت: این مدارس 114 کلاس درس دارند و برای ساخت آنها 35 میلیارد تومان هزینه شده است.

نظری اضافه کرد: بیشتر این مدارس مربوط به شهرستان کرمانشاه هستند، هرچند در اغلب شهرستان ها مدارس افتتاحی داریم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: در آستانه مهر ماه همچنین مبلغ هشت میلیارد تومان به خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز مدارس استان تخصیص داده شده است.

وی در ادامه اشاره ای هم به ورود خوب خیرین استان در حوزه مدرسه سازی داشت و گفت: سال تحصیلی گذشته خیرین مدرسه ساز کرمانشاه 50 میلیارد تومان برای احداث، بازسازی و تجهیز مدارس استان هزینه کردند.

نظری با اشاره به جایگاه ویژه خیرین مدرسه ساز استان در کشور، گفت: امیدواریم امسال نیز شاهد کمک های قابل توجه خیرین مدرسه ساز در استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهر امسال 114 کلاس درس در کرمانشاه افتتاح می شود

مهر امسال 114 کلاس درس در کرمانشاه افتتاح می شود