مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 04:102021-09-22ورزشي

دغدغه بزرگ پرسپولیس برای دیدار با الهلال/ چشم به همت بازیکنان!


تیم فوتبال پرسپولیس که باید اواخر مهرماه برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده عربستان به میدان برود با مشکل تامین منابع مالی مواجه شده است.

- خبرنگار مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس 24 مهرماه سال جاری مقابل الهلال عربستان یکی از دیدارهای یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در منطقه غرب برگزار می کند.

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تنها نماینده فوتبال باشگاهی ایران به این مرحله صعود کرده است اما باید همچون دور گروهی و بازی با استقلال تاجیکستان در مرحله قبلی، دور از وطن بازی کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به برگزاری دیدارهای یک چهارم (در منطقه غرب قاره) تا فینال لیگ قهرمانان 2021 در کشور عربستان گرفته است تا پرسپولیس چاره ای جز سفر به این کشور برای دیدار با الهلال نداشته باشد.

از سوی دیگر سرخ ها با وجود تغییر مدیرعامل باشگاه روی کار آمدن مجید صدری به عنوان سرپرست همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند تا کار برای پرسپولیس قبل از سفر به عربستان برای برگزاری مهم ترین بازی سخت تر از همیشه شود.

پنجره بسته، چِفت شد! باشگاه پرسپولیس با حکم کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال به دلیل عدم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون و خواکین از حضور در نقل و انتقالات تابستانی محروم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه بزرگ پرسپولیس برای دیدار با الهلال/ چشم به همت بازیکنان!

دغدغه بزرگ پرسپولیس برای دیدار با الهلال/ چشم به همت بازیکنان!